X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
more_horiz
PR24 Portal
Section05
marketing

Clotaire Rapaille, kod kulturowy i reklama

- Dobra reklama odpowiada na nasze pragnienia odwzorowujące zachowania kulturowe. Jest koniecznością w świecie, którego społeczeństwa opierają swoje funkcjonowanie na handlu. Reklama jest opowieścią o produkcie, który z określonych powodów dobrze się kojarzy i ma to związek z tym, jak konsument został wychowany - mówił w Dwójce Konstanty Przybora.
Zobacz więcej na temat:  książki reklama marketing konsument KULTURA KSIĄŻKA Michał Nowak

Zarządzanie wartościami, czyli wyższy poziom konkurencji

- Jeszcze niedawno mało kto wierzyl, że nie będziemy kupować jogurtu tylko zdrowy styl życia. Dlaczego tak się stało? Wyczerpał się konkurencja różnych marek na poziomie produktów. Były one do siebie zbyt podobne i trzeba było znaleźć coś, co by je odróżniało. Trzeba było wejść na wyższy poziom - mówiła w Dwójce Justyna Bakalarska, autorka książki "Marketing wartości". 
Zobacz więcej na temat:  marketing biznes korporacja KULTURA Michał Szułdrzyński

Jak marki walczą z podrabianiem swoich produktów?

Okres przedświąteczny to przede wszystkim zakupy. W dyskontach, po bardzo okazyjnych cenach możemy kupić rzeczy, ktore są kojarzone z drogimi markami. To jest swojego rodzaju strategia marketingowa, przynosząca korzyści zarówno dla klienta, jak i dla firmy, chociaż ryzykowna dla "wyższej półki". 
Zobacz więcej na temat:  społeczeństwo ceny marketing zarządzanie ciekawostki STYL ŻYCIA Karolina Rożej Aleksandra Tycner pieniądze