X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
more_horiz
PR24 Portal
Section05
portale społecznościowe

ANALIZA Fitness w pandemii. Branża sportowa przechodzi cyfrową rewolucję

Kluby fitness i siłownie musiały ponownie zamknąć działalność ze względu na pandemię. Wiele osób trenuje w domu, aby zmniejszyć ryzyko przeniesienia wirusa. Sieci klubów fitness stają się coraz bardziej kreatywne w sposobie komunikowania się i zatrzymywania swoich członków. Kontakt z klientami przeniósł się do strefy wirtualnej. Na szczęście Internet, media społecznościowe i platformy cyfrowe ułatwiają podtrzymanie kontaktu z ćwiczącymi.
Zobacz więcej na temat:  GOSPODARKA finanse portale społecznościowe gry fitness

ANALIZA Influencer marketing. Czy to komuś potrzebne?

Influencer to w zasadzie każdy, kto zbudował sobie online reputację, poprzez robienie i dzielenie się swoimi niesamowitymi przeżyciami w sieci. Kwestia niesamowitości obejmuje nieograniczone spektrum pojęć i dla każdego może oznaczać co innego. Dla swoich odbiorców influencerzy są twórcami smaku, trendsetterami i zaufanymi ekspertami, których opinie na określone tematy są szanowane.
Zobacz więcej na temat:  GOSPODARKA finanse Facebook twitter portale społecznościowe

ANALIZA Twoje dane są cenne. Sprawdź, ile jesteś wart dla portali społecznościowych

Wartość sieci społecznościowej w przeliczeniu na użytkownika może zmieniać się z godziny na godzinę. Podobnie jak na giełdzie, jednego dnia baza fanów profilu może być warta fortunę, a następnego dnia można popaść w niełaskę odbiorców i zaprzepaścić budowane latami zasięgi. Niezależnie od wyzwań stojących przed użytkownikami portali społecznościowych, każdy z nas ma swoją wartość w sieci. Ile jesteś wart?
Zobacz więcej na temat:  GOSPODARKA finanse infrastruktura dane osobowe Facebook twitter portale społecznościowe

Jak nie dać się oszukać w Internecie?

Zbliża się dzień 14 lutego, czyli Walentynki. Tymczasem, w Polsce rośnie rynek portali i aplikacji randkowych. Często jednak usługi oferowane przez tego typu serwisy są płatne. Jak zabezpieczyć się przed niespodziewanymi kosztami? O tym w Pogotowiu Konsumenckim mówili Andrzej Bućko z Federacji Konsumentów i Edyta Bielak-Jomaa, Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych.
Zobacz więcej na temat:  Walentynki portale społecznościowe aplikacje mobilne GIODO

Szukasz miłości w sieci? Chroń swoje dane osobowe

W Polsce rośnie rynek portali i aplikacji randkowych, bo nowe technologie są obecnie coraz ważniejszą częścią naszego życia. I coraz częściej randkujemy już nie w kawiarni, pubie, na imprezie ale przez internet. Korzystając z portali randkowych, powinniśmy zachować ostrożność, bo zamiast randki możemy otrzymać niespodziewany rachunek.
Zobacz więcej na temat:  internet portale społecznościowe prawa konsumenta Błażej Prośniewski Justyna Golonko dane osobowe