X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
more_horiz
PR24 Portal
Section05
reklama w internecie

"Mieliśmy dzień bez fake newsów". Siewiereniuk-Maciorowska o proteście niektórych mediów

- Problem polega na tym, że mają płacić podatki tak jak wszyscy inni w tym kraju. I oto jest cały dramat - komentowała środowy protest mediów na antenie Polskiego Radia 24 Agnieszka Siewiereniuk-Maciorowska (portal "Dzień Dobry Białystok"). Gościem audycji był również Marian Kowalski (kowalski.tv).
Zobacz więcej na temat:  POLSKA polityka media Polskie Radio 24 Michał Rachoń Marian Kowalski podatki reklama w internecie reklama

Podatek od reklam. Tomasz Latos: to tylko zapowiedź ograniczenia kreatywnej księgowości

- Może trzeba będzie – zamiast pewnej kreatywności związanej z księgowością, gdzie wykazuje się jak najmniejsze dochody – zapłacić podatek związany z przychodem. Jest to tylko zapowiedź, żeby taką "kreatywność" ograniczyć - powiedział poseł Prawa i Sprawiedliwości Tomasz Latos, odnosząc się do planów dotyczących wprowadzenia podatku od reklam w mediach.
Zobacz więcej na temat:  media protest telewizja prasa reklama reklama w internecie podatki ustawa Tomasz Latos POLSKA polityka Polskie Radio 24

Nieznajomość praw kosumenta

Robieniu zakupów często towarzyszy ekscytacja związania z radością posiadania upragnionego sprzętu gospodarstwa domowego, czy elementu garderoby. W obliczu tego typu emocji rzadko kiedy bierzemy pod uwagę możliwość wadliwości danego towaru, dlatego często zapominamy o zabieraniu paragonu. Jakie prawa konsumenta należy znać, aby wygrać spór z przedsiębiorcą?
Zobacz więcej na temat:  Sława Bieńczycka prawa konsumenta reklamacja reklama w internecie przedsiębiorca przedsiębiorstwo społeczeństwo STYL ŻYCIA zakupy zakupy online zakupy w internecie zakupy w sieci

Tigergate: warszawscy radni piszą do prokuratury

1 sierpnia na instagramowym profilu napoju Tiger zamieszczono grafikę ze środkowym palcem z zawiniętą na nim czerwoną kokardą. Widoczny był także napis: „1 sierpnia dzień pamięci” oraz: „Chrzanić to, co było. Ważne to, co będzie!”. Warszawscy samorządowcy zapowiadają złożenie doniesienia do prokuratury w tej sprawie. Radni Jacek Ozdoba i Jakub Banaszek byli gośćmi Polskiego Radia 24.
Zobacz więcej na temat:  marketing Powstanie Warszawskie reklama w internecie prokuratura

Bulwersująca reklama Tigera. "Buduje swoją markę po trupach"

- Jestem zszokowany reklamą - napisał Krzysztof Pawiński, prezes Maspexu w mediach społecznościowych. Jego firma wystosowała oficjalne przeprosiny za wzbudzającą wiele emocji reklamę napoju energetycznego Tiger. Poinformowano też, że Maspex przekazał na rzecz Powstańców 500 tys. zł.  O kontrowersyjnej reklamie mówił w Polskim Radiu 24 radny PiS w Warszawie Jacek Ozdoba, Marcin Makowski z Do Rzeczy oraz Grzegorz Miller z agencji MillerMedia.
Zobacz więcej na temat:  Powstanie Warszawskie reklama w internecie

Reduta Dobrego Imienia zapowiada pozew za reklamę Tigera

Maciej Świrski założyciel Fundacji Reduta Dobrego Imienia zapowiedział podjęcie kroków prawnych przeciwko agencji J.Walter Thompson, która przygotowała kontrowersyjną reklamę napoju energetycznego Tiger. Wbrew wcześniejszym informacjom, druga agencja wymieniana w kontekście reklamy - agencja Brasil, nie miała z jej przygotowaniem nic wspólnego - dodaje Maciej Świrski. 
Zobacz więcej na temat:  POLSKA reklama w internecie Powstanie Warszawskie

Reklama Tigera to ustawka? Komentarze

Producent napojów energetyzujących Tiger Energy Drink opublikował pierwszego sierpnia na oficjalnym profilu na Instagramie grafikę przedstawiającą wyciągnięty środkowy palec i podpis "Chrzanić to, co było. Ważne to, co będzie". Reklama zniknęła po kilku dniach, po wielu negatywnych komentarzach internautów. O wolności słowa w reklamie i dziennikarstwie rozmawiali w audycji Debata Poranka Jarosław Włodarczyk (Press Club Polska) i Mirosław Skowron (Super Express).
Zobacz więcej na temat:  reklama reklama w internecie Powstanie Warszawskie media rocznica