X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
more_horiz
PR24 Portal
Section05
zakupy online

Black Friday. Jak nie dać się oszukać na "super okazje"?

Black Friday czy Black Week to nie tylko super okazje na dobre zakupy, ale również wymarzony czas dla nieuczciwych sprzedawców. - Najczęściej dochodzi do żonglerki cenami. Jest to często spotykane i niezgodne z prawem - mówi w Programie 1 Polskiego Radia, Małgorzata Cieloch, rzecznik Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Jak nie dać się oszukać naciągaczom?
Zobacz więcej na temat:  zakupy w sieci zakupy online oszustwo Roman Czejarek black friday

RAPORT KPMG Zakupy online i produkty od lokalnych dostawców. Pandemia zmieniła nawyki konsumentów

W wyniku pandemii 70 proc. Polaków wstrzymało się z zakupami; połowa dokonuje tylko niezbędnych sprawunków, a co piąta osoba odłożyła większe zakupy na później - wynika z raportu firmy konsultingowej KPMG. Zyskują znane polskie marki i produkty od lokalnych dostawców.
Zobacz więcej na temat:  e-commerce. e-sklep Koronawirus w Polsce handel zakupy online żywność sklepy GOSPODARKA

PORADNIK Black Friday i Black Week. Sprawdź, jak nie dać się oszukać i na co zwrócić uwagę

Już za kilka dni Black Friday, ale w tym roku sprzedawcy ogłosili też Black Week, czyli cały tydzień zniżek, który otwiera przedświąteczny okres zakupowy. Już teraz sklepy kuszą nas promocjami i zniżkami. Sprawdź, jak nie dać się oszukać,  na co zwracać uwagę podczas zakupów i jakie prawa nam przysługują.
Zobacz więcej na temat:  POLSKA zakupy sklep społeczeństwo black friday zakupy w internecie zakupy online cyberprzestępczość promocja

Coraz więcej Polaków kupuje online. Pandemia napędza klientów

- Mnóstwo osób w trakcie tej epidemii po raz pierwszy odkryło uroki zakupów przez internet. Te osoby prawdopodobnie już w internecie zostaną albo przynajmniej przeniosą tu znacznie więcej swojej aktywności - mówił w Polskim Radiu 24 Tomasz Łysakowski, ekspert biznesu.
Zobacz więcej na temat:  Polskie Radio 24 Mateusz Drozda media GOSPODARKA społeczeństwo POLSKA sklepy online sklep internetowy zakupy w internecie zakupy online zakupy w sieci zakupy przez internet sklep w internecie

Nieznajomość praw kosumenta

Robieniu zakupów często towarzyszy ekscytacja związania z radością posiadania upragnionego sprzętu gospodarstwa domowego, czy elementu garderoby. W obliczu tego typu emocji rzadko kiedy bierzemy pod uwagę możliwość wadliwości danego towaru, dlatego często zapominamy o zabieraniu paragonu. Jakie prawa konsumenta należy znać, aby wygrać spór z przedsiębiorcą?
Zobacz więcej na temat:  Sława Bieńczycka prawa konsumenta reklamacja reklama w internecie przedsiębiorca przedsiębiorstwo społeczeństwo STYL ŻYCIA zakupy zakupy online zakupy w internecie zakupy w sieci