Biznes bez biznesplanu
Najbardziej kręcił nas koncept, że wymyśliłyśmy coś czego nie ma jeszcze na świecie, a przecież niemal każdy ma w swojej szafie szarą bluzę z kapturem – opowiadały w Polskim Radiu 24 Antonina Samecka i Dorota Sajewicz właścicielki firmy RISK made in Warsaw jednej z popularniejszych polskich marek modowych.
2017-01-10, 09:00
Posłuchaj
Projektują w Warszawie, produkują w Polsce. RISK made in Warsaw została stworzona w 2011r. przez Antoninę Samecką i Klarę Kowtun, do których dołączyła Dorota Sajewicz. Pomysł na firmę był prosty: połączenie szykownych krojów z wygodą szarej bluzy z kapturem. - Zrodził się on z obserwacji chęci połączenia dwóch sprzeczności kobiet, które najlepiej czują się w małej czarnej, a jednocześnie w dresie - mówiła Antonina Samecka, przedstawiając w zarysach początki wspólnej firmy. - Chciałyśmy połączyć te dwie rzeczy, czyli dać właścicielce naszego projektu pewność atrakcyjnego wyglądu z wygodą – dodała.

- Szyłyśmy fraki, marynarki, sukienki koktajlowe, a nawet suknie ślubne z dresu wtedy, kiedy nie było to tak popularne jak teraz. Nikt nie wierzył, że znajdzie to swoich odbiorców – wspominała Antonina Samecka, dla której projektowanie ubrań to miał być jedynie dodatkowy obowiązek. - Z pracy zrezygnowałam dopiero wtedy, kiedy nie mogłam już pogodzić wszystkich zajęć – dodała bizneswoman.
Jak podkreśliła Dorota Sajewicz, po 15 minutach stwierdziłyśmy, że warto ze sobą współpracować, bo wiele nas łączyło. - Zawsze mamy jednak problem z tym, żeby powiedzieć, że to już jest sukces. Dla mnie to jest proces, ponieważ ciągle wymyślamy jakieś kolejne projekty. Nie zdążyłyśmy jeszcze nawet wypić szampana za nasze dotychczasowe osiągnięcia – dodała projektantka.
Gospodarzem audycji była Luiza Bebłot.
REKLAMA
Polskie Radio 24/kawa
_____________________
Data emisji: 09.01.16
Godzina emisji: 5.15
REKLAMA