Prezes AMW o wyzwaniach w czasie pandemii: przeszliśmy bardzo szybką informatyzację

- Przeszliśmy bardzo szybko informatyzację w ubiegłym roku i wiele procesów zostało przniesionych do sieci. Udało nam się także rozwinąć sklep internetowy. Z racji pandemii nasz sklep bił rekordy popularności - powiedziała w Polskim Radiu 24 Agnieszka Bolesta, prezes Agencji Mienia Wojskowego.

2021-09-04, 09:27

Prezes AMW o wyzwaniach w czasie pandemii: przeszliśmy bardzo szybką informatyzację
Agnieszka Bolesta. Foto: amw.com.pl

26 sierpnia 2021 roku minęło 25 lat od wejścia w życie ustawy o gospodarowaniu niektórymi składnikami mienia Skarbu Państwa oraz o Agencji Mienia Wojskowego, a także funkcjonowania ustawy o zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP. Dziś głównym zadaniem Agencji Mienia Wojskowego, która powstała  2015 roku z połączenia AMW oraz Wojskowej Agencji Mieszkaniowej, jest zakwaterowanie żołnierzy oraz gospodarowanie zbędnym dla wojska i innych służb mundurowych mieniem. Ubiegły rok był, który upłynął pod znakiem koronawirusa był szczególny.

Powiązany Artykuł

wojsko free wojsko polskie free 1200.jpg
"Większa armia to jeden z priorytetów szefa MON". Gen. Dębczak o zmianach w systemie rekrutacji

"Sprawne działanie agencji"

Agnieszka Bolesta objęła stanowisko prezesa Agencji niedługo przed wybuchem pandemii i stał przed nią w tym czasie jeden, główny cel. - Miałam to szczęście, że zostałam prezesem już w dobrze zorganizowanej instytucji i dobrze podzielonymi zadaniami. Osoby, które piastują stanowiska kierownicze są bardzo dobrze do tego przygotowane. Rok 2020 był pod znakiem pandemii i staliśmy przede wszystkim przed zadaniem utrzymania pełnej sprawności działania agencji - powiedziała.

- Ubiegły rok zakończyliśmy dobrym wynikiem, spełniliśmy nasze zadania i zrealizowaliśmy świadczenia mieszkaniowe. Zrealizowaliśmy również zadania inwestycyjne i dlatego myślę, że możemy podsumować go pozytywnie - dodała.

Jak zaznaczyła prezes, pandemia spowodowała także pozytywne zmiany w organizacji. - Przeszliśmy bardzo szybko informatyzację w ubiegłym roku i wiele procesów zostało przniesionych do sieci. Udało nam się także rozwinąć sklep internetowy. Z racji pandemii nasz sklep bił rekordy popularności. Zwiększyła się liczba osób zainteresowanych AMW - podkreśliła.

REKLAMA

Zapraszamy do wysłuchania całej rozmowy

Posłuchaj

Agnieszka Bolesta o AMW (Cafe armia) 20:57
+
Dodaj do playlisty

 

***

Audycja: "Cafe Armia"

Prowadzący: Agnieszka Drążkiewicz

Gość: Agnieszka Bolesta (prezes Agencji Mienia Wojskowego)

REKLAMA

Data emisji: 04.09.2021

Godzina:  08:36

dz

Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej