Tomasz Szczepański o Muzeum Katyńskim: wymaga nagłaśniania i reklamy

2021-07-25, 14:24

Tomasz Szczepański o Muzeum Katyńskim: wymaga nagłaśniania i reklamy
Muzeum Katyńskie. . Foto: PAP/Leszek Szymański

- Od 2009 roku nasz oddział katyński jest w południowym bastionie Cytadeli Warszawskiej i to mogło przyczynić się do dezorientacji - mówił w Polskim Radiu 24 Tomasz Szczepański z Muzeum Katyńskiego.

Powiązany Artykuł

BITWA warszawska 1920 serwis specjalny.jpg
Plebiscyt "Wydarzenie Historyczne Roku". Serwis Polskiego Radia w finale

Odnosząc się do tego, że warszawskie Muzeum Katyńskie nie jest najlepiej rozreklamowane, Tomasz Szczepański wskazał, że "jeden powód tego może być wybitnie techniczny".

Posłuchaj

Tomasz Szczepański: wszystko wymaga nagłaśniania, reklamy, promocji (Polskie Radio 24) 24:40
+
Dodaj do playlisty

- Muzeum, które zostało otwarte jako oddział Muzeum Wojska Polskiego w 1993 roku, przez pierwsze lata swojego istnienia miało siedzibę na Sadybie - wyjaśnił. - Od 2009 roku nasz oddział katyński jest w południowym bastionie Cytadeli Warszawskiej i sama zmiana miejsca też mogła się przyczynić do pewnej dezorientacji. 

Jak podkreślił, "wszystko wymaga nagłaśniania, reklamy, promocji". - Wiążą się z tym oczywiste koszty i to też jest na pewno czynnik, który w jakimś stopniu ogranicza popularność. 

Tomasz Szczepański zauważył, że jeśli chodzi o promocję muzeum, "piłka w grze jest nie tylko po stronie muzealników, ale też mediów". - Reklamujcie nas państwo. 

Więcej w nagraniu.

***

Audycja: "Temat dnia"

ProwadzącyTadeusz Płużański

GośćTomasz Szczepański, Muzeum Katyńskie

Data emisji: 25.07.2021

Godz. emisji: 13.33

jb

Polecane

Wróć do strony głównej