Inter Mediolan reklamuje polską firmę (wideo)
W polskiej telewizji i prasie ruszyła kampania reklamowa Oknoplastu podkreślająca, że firma ta jest sponsorem włoskiej drużyny piłkarskiej Inter Mediolan.
2012-03-22, 09:47
Na początku roku Oknoplast został oficjalnym Top Sponsorem Interu Mediolan. Inter wybraliśmy spośród kilku włoskich klubów o równie dużej renomie. Nie ukrywam też, że jestem wielkim kibicem tego klubu - mówi Mikołaj Placek, prezes Oknoplastu.
W wizerunkowym spocie przedstawiona została krótka historii profesjonalnego gracza, która nawiązuje do strategii rozwoju firmy Oknoplast. Zarówno Inter Medional, jak i Oknoplast na międzynarodowy sukces i renomę pracowali latami – mówi Maciek Zamorski Senior Copywiter z Grupy ESKADRA.
W dobrym biznesie, tak jak w dobrym futbolu podstawą jest doświadczenie, ale liczy się też innowacyjna technika, stąd też tak łatwo połączyć Oknoplast z Interem. – kwituje Maciek Zamorski.
REKLAMA
Spoty 15 sek. i 30 sek. emitowane będą na antenie Polsatu, TVN, TVN 24, TVN 7, TVN Turbo, 4Fun TV, oraz TV PULS do 31 marca.
Kampania wspierana jest również reklamami prasowymi m.in.: w Newsweeku, Polityce i Angorze.
Polecane
REKLAMA