Amazon dostrzegł potencjał sektora MŚP
Potentat handlu internetowego Amazon uruchomił nową stronę poświęconą wyłącznie produktom sprzedawanym za jego pośrednictwem przez firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw - poinformowała agencja AP.
2018-09-17, 15:42
Ruszyła już amerykańska wersja strony. W dalszej kolejności podobne serwisy zostaną uruchomione w Niemczech i Wielkiej Brytanii.
Dla odbiorców mniejszych firm
Jak podkreślili przedstawiciele Amazon, na których powołuje się agencja, nowy serwis został opracowany z myślą o odbiorcach, którym łatwiej będzie znaleźć produkty mniejszych firm, "ginących obecnie w powodzi milionów towarów" oferowanych w serwisie.
Według serwisu na stronie Amazon Storefronts prezentowany jest 1 mln produktów oferowanych przez 20 tys. podmiotów, które uzyskały najwyższe oceny w ratingu odbiorców.
MŚP to połowa towarów
Jak wskazano, zgodnie z najnowszymi danymi przedstawionymi przez amerykańską platformę połowa produktów sprzedawanych na stronach serwisu pochodzi od firm z sektora MŚP.
PAP, ak, NRG
REKLAMA