PZU zachęca do korzystania z aplikacji internetowych
Usługi PZU są dostępne – za pośrednictwem serwisu internetowego i aplikacji mobilnej mojePZU, formularza na stronie pzu.pl i infolinii. Ubezpieczyciel zwiększył też przepustowość serwisu mojePZU, aby mogło z niego korzystać jednocześnie więcej osób.
2020-03-14, 12:30
– Zdrowie jest najważniejsze. Dlatego zależy nam, by zapewnić klientom możliwość załatwienia jak największej liczby spraw bez konieczności wychodzenia z domu i odwiedzania naszych placówek. Dzięki temu unikną podróżowania komunikacją miejską i innych sytuacji, które mogłyby ich narażać na kontakt z zarażonymi osobami – podkreśla prezes PZU Beata Kozłowska-Chyła.
Powiązany Artykuł
Szefowa PZU Życie Aleksandra Agatowska przypomina, że klientom służy pomocą również infolinia 801 102 102, gdzie mogą np. zgłosić szkodę, wezwać pomoc drogową, zawrzeć albo przedłużyć niektóre polisy. W razie potrzeby przekazania PZU dokumentów, mogą je dostarczać, wysyłając pod adres kontakt@pzu.pl. Porady medyczne są dostępne pod numerem telefonu PZU Zdrowie 801 405 905. W wielu przypadkach lekarz może wydać diagnozę, konsultując się z pacjentem telefonicznie bądź poprzez połączenie wideo.
Powiązany Artykuł
Duże zmiany w kierownictwie PZU. Paweł Surówka złożył rezygnację
Powiązany Artykuł
Rekordowe zyski PZU za ubiegły rok
Nowością jest wprowadzenie możliwości telefonicznego zawierania umów o zarządzanie Pracowniczymi Planami Kapitałowymi. Pracodawcy zatrudniający od 50 do 249 osób muszą je podpisać do 24 kwietnia. Aby im ułatwić zadanie, PZU – oprócz serwisu ppk.pzu.pl – uruchomił dodatkowo specjalną linię telefoniczną 22 640 06 22.
PolskieRadio24.pl/IAR/PAP/DoS/akg
REKLAMA
REKLAMA