Klienci Amber Gold: boimy się o nasze oszczędności

Tysiące klientów Amber Gold zachodzi w głowę co stanie się z ich oszczędnościami. Wielu z nich wczoraj szturmowało oddziały firmy, żeby dowiedzieć się co dzieje się z ich pieniędzmi.

2012-08-08, 08:36

Klienci Amber Gold: boimy się o nasze oszczędności

Posłuchaj

(IAR) Radomir Czarnecki
+
Dodaj do playlisty

Zarząd Amber Gold deklaruje, że trwa właśnie zakładanie konta i wypłaty to tylko kwestia czasu.

W oświadczeniu, które ukazało się na stronie firmy, Amber Gold informuje, że do 6 sierpnia pozostawał bez rachunku bankowego.

- Rachunek bankowy jest zakładany. Po jego otwarciu rozpoczniemy wypłatę środków Klientom. Realizacja wypłat będzie trwać do 3 dni roboczych - napisała firma.

We wtorek miały ruszyć wypłaty dla klientów Amber Gold, którzy zdecydują się na rozwiązanie swoich lokat. O tym, że zainteresowanym pieniądze będą wypłacane zapewniał wczoraj na konferencji prezes Amber Gold. Marcin Plichta zapewniał w poniedziałek, że fundusz jest w stanie spłacić wszystkich klientów.

REKLAMA



Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej