Biedronka królową reklamy w TV. Za nią Lidl i Allegro.To już walka o świątecznego klienta

2014-11-07, 17:03

Biedronka królową reklamy w TV. Za nią Lidl i Allegro.To już walka o świątecznego klienta
. Foto: (fot. biedronka.pl)

Według danych firmy Nielsen za okres 27 października - 2 listopada, sieć Biedronka wydała na reklamę telewizyjną aż 12 771 140 zł. Sieć Lidl, która również znalazła się w gronie TOP 10 brandów z największymi wydatkami reklamowymi, przeznaczyła na ten cel o 5,5 mln zł mniej - 7 236 960 zł. W zestawieniu znalazło się również Allegro - 5 757 815 zł.

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

Najczęściej pokazywane reklamy: Biedronka i Lidl

Obie marki - Biedronka i Lidl - na zmianę pojawiają się w zestawieniach TOP 10 brandów z największymi wydatkami reklamowymi. Przypomnijmy, w okresie 29.09-5.10 Biedronka wydała 7 005 991 zł. W następnym tygodniu (06.10-12.10) Biedronka wydała 6 470 469 zł, a Lidl - 5 514 880 zł. Od 13 do 19 października sieć Lidl przeznaczyła na ten cel 4 263 050 zł. Natomiast od 20 do 26 października Lidl wydał 4 967 450 zł.

Sieci handlowe wydały na reklamę w III kwartale 250 mln zł

Jak wynika z najnowszego raportu Instytutu Monitorowania Mediów, w trzecim kwartale 2014 roku działające w Polsce sieci handlowe przeznaczyły na płatną promocję w mediach ponad 250 mln zł. Oznacza to wzrost o 27 proc. wobec analogicznego okresu ubiegłego roku.

/

Polecane

Wróć do strony głównej