Tradycyjne sklepy traktujemy jako okna wystawowe, a zakupy robimy w Internecie

Polacy coraz częściej traktują tradycyjne sklepy jako okna wystawowe - tylko towar oglądają, a kupują go online, na ekranach zabieranych do placówek handlowych smartfonów, twierdzi "Rzeczpospolita", powołując się na badanie GfK.

2015-03-11, 09:25

Tradycyjne sklepy traktujemy jako okna wystawowe, a zakupy robimy w Internecie
Polacy coraz częściej traktują tradycyjne sklepy jako okna wystawowe. Foto: Pixabay.com

Tak działa już 27 proc. badanych. Co trzeci klient marketów robił zdjęcia towarów w sklepie, a prawie co piąty skanował kody kreskowe. Postępują tak głównie ludzie młodzi w wieku 15-29 lat, ale coraz częściej po tego typu rozwiązania sięgają też seniorzy szukający oszczędności.
Dochodzi nawet do tego, że będąc jeszcze w sklepie, kupujemy towar online na ekranie smartfona.

PAP, awi

/

 

REKLAMA

Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej