Setki milionów chińskich internautów zobaczy reklamy i rekomendacje polskiej firmy
QuarticON, polska firma rozwijająca system reklamowo-rekomendacyjny dla e-commerce, weszła na chiński rynek i jako jedna z nielicznych zachodnich firm nawiązała współpracę z największym lokalnym serwisem, czyli "chińskim Google" - Baidu.
2015-04-24, 08:50
QuarticON to pierwsza w Polsce i jedna z nielicznych na świecie firm, które zdobyły licencje niezbędne do prowadzenia działań reklamowych w Chinach, Hongkongu i na Tajwanie. Współpraca i integracja z chińskim Baidu to pierwszy krok w rozwoju firmy na nowym rynku. System reklamowo-rekomendacyjny QuarticON, którego odbiorcą jest sektor handlu internetowego, przetwarza dane o zachowaniach użytkowników, tworzy ich profile behawioralne i w ten sposób proponuje im najlepiej dopasowane produkty.
- Przed podjęciem decyzji o kierunku rozwoju zadaliśmy sobie szereg pytań. Jak internet będzie wyglądał za kilka lat? Który rynek będzie największy? I wybraliśmy Chiny, gdzie już teraz ponad 600 mln ludzi korzysta z internetu. To tyle, co łączna populacja USA i UE - mówi założyciel QuarticON Paweł Wyborski.
Wartość sprzedaży e-commerce w Chinach w 2015 r. wzrośnie o 37,3 proc.
Szacuje się, że wartość sprzedaży e-commerce w Chinach w 2015 roku wzrośnie o 37,3 proc. i wyniesie 298 miliardów dolarów, a do 2018 r. przekroczy poziom biliona dolarów i stanowić będzie ponad 40 proc. rynku światowego (według eMarketer). Z kolei wydatki na reklamę w internecie w 2014 roku wzrosły na tym rynku o 40 proc. i wyniosły niemal 24 miliardy dolarów (według iResearch).
- Z jednej strony tworzymy pomost dla firm z całego świata, które chcą dotrzeć do konsumentów z Chin. Z drugiej dostarczamy lokalnemu e-commerce unikalne narzędzie do prowadzenia działań marketingowych - mówi dyrektor zarządzający QuarticON Shanghai Kevin Kong.
PAP, awi
REKLAMA
REKLAMA