Lajki przekładają się na sprzedaż

Użytkownicy, którzy obserwują marki w mediach społecznościowych kupują pięć razy częściej - zwraca uwagę "Puls Biznesu".

2016-08-31, 08:00

Lajki przekładają się na sprzedaż
. Foto: Pixabay.com

Internauci chcą mieć możliwość kupowania za pośrednictwem mediów społecznościowych, wynika z raportu Izby Gospodarki Elektronicznej "Lubię to czy Kupuję to", opracowanego na podstawie badania przeprowadzonego przez Mobile Institute. 38 proc. użytkowników mediów społecznościowych deklaruje, że skorzystało już z przycisku "kup", a według 61 proc. to przydatna lub bardzo przydatna funkcja.

Internauci nie pozostają biernymi obserwatorami

W odniesieniu do marek internauci nie pozostają biernymi obserwatorami, ale bardzo często wchodzą z nimi w interakcje, wykorzystując różne funkcjonalności serwisów, jak choćby przycisk "kup". Korzysta z niego 38 proc. respondentów - w przypadku osób, które lubią marki w social mediach, jest to 59 proc., zaś w przypadku tych, którzy deklarują, że "nie lajkują" marek - 23 proc. Najczęściej w celu zakupów wykorzystywany jest Facebook (60 proc.).

PAP, awi

Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej