Pogotowie konsumenckie: jak nie naciąć się na wyprzedażach?

Zbliża się okres intensywnych zakupów, promocji i wyprzedaży. Jak nie polec na wyprzedażach, czy kupiony na nich towar można zwrócić, jak zwrócić go, gdy był kupiony za granicą, o tym w dzisiejszym "Pogotowiu konsumenckim" na antenie Polskiego Radia 24.

2016-11-17, 07:00

Pogotowie konsumenckie: jak nie naciąć się na wyprzedażach?
Zbliża się czas promocji i wyprzedaży. Jak na nich nie polec?. Foto: Pixabay

O 9.15 do 10.15 czekamy na Państwa pytania dotyczące problemów i niejasności, dotyczących zakupów podczas wyprzedaży.

Można je zgłaszać telefonicznie  - numer telefonu 22 645 27 00 lub e-mail-lem na adres: pogotowiekonsumenckie@polskieradio.pl.

Odpowiedzi ekspertów dzisiaj po godzinie 21.30 w audycji "Pogotowie konsumenckie" i w serwisie gospodarka.polskieradio.pl

jk

REKLAMA

Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej