Pogotowie konsumenckie: jak nie dać się oszukać na "darmowym" pokazie czy wycieczce?

Firmy coraz częściej próbują nas kusić różnego rodzaju pokazami garnków czy ubrań, bezpłatnymi badaniami czy wycieczkami. Niestety na miejscu często okazuje się, że albo nie jest to wcale darmowe, albo prezentacja jest na przykład połączona ze sprzedażą różnego rodzaju sprzętu. Zdarza się też, że firmy po prostu nas oszukują, obciążając nas potem kosztami. O tym, jak się przed tym chronić, będziemy rozmawiać w dzisiejszym "Pogotowiu konsumenckim" w Polskim Radiu 24.

2018-02-22, 09:09

Pogotowie konsumenckie: jak nie dać się oszukać na "darmowym" pokazie czy wycieczce?
Zdjęcie ilustracyjne. Foto: Shutterstock

Na pytania słuchaczy, związane z tym tematem czekamy od 9.15 do 10.15 pod numerem telefonu 22 645 27 00. Pytania można zgłaszać także przez e-mail, na adres pogotowiekonsumenckie@polskieradio.pl.

Odpowiedzi eksperta - dziś w audycji "Pogotowie konsumenckie" po 20.30 w Polskim Radiu 24.

NRG, PR24, md

Polecane

Wróć do strony głównej