PZU docenione w Paryżu za ułatwienia dla głuchych i niedosłyszących
PZU zostało wyróżnione za innowacyjny sposób obsługi osób głuchych i niedosłyszących. Przedstawiciele firmy odebrali w czasie gali w Paryżu prestiżową nagrodę ubezpieczeniową EFMA-Accenture Innovation in Insurance Awards w kategorii "Customer Experience & Engagement".
2018-06-13, 10:27
PZU, jako pierwsza instytucja finansowa w Europie, uruchomiła w 2017 roku trójstronne połączenia wideo przez Internet z konsultantem w języku migowym. Usługa powstała we współpracy ze startupem Migam.
Dzięki połączeniu online, klient może załatwić swoje sprawy lub uzyskać niezbędną pomoc i informacje nie wychodząc nawet z domu, Wystarczy mieć komputer lub urządzenie mobilne z kamerką internetową oraz dostęp do Internetu.
Nagrody EFMA-Accenture Innovation in Insurance Awards to wyróżnienie dla najbardziej innowacyjnych projektów w sektorze ubezpieczeniowym, które wykorzystują nowe technologie i są odpowiedzią na największe wyzwania ery cyfrowej
Naczelna Redakcja Gospodarcza, komunikat, md
REKLAMA