Przedłużono termin przyjmowania zgłoszeń do Konkursu „Teraz Polska”

Do 8 lutego można zgłosić produkt, usługę lub innowację do Konkursu „Teraz Polska”. Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego podjęła decyzję o przedłużeniu terminu składania wniosków, dzięki czemu więcej firm będzie miało szansę na uzyskanie prestiżowej nagrody – Godła „Teraz Polska”.

2019-01-24, 14:17

Przedłużono termin przyjmowania zgłoszeń do Konkursu „Teraz Polska”
Statuetka "Teraz Polska" . Foto: materiały prasowe

Zgłoszenie produktu, usługi lub innowacji do Konkursu „Teraz Polska” nie jest skomplikowane, jednak nie warto tego robić na ostatnią chwilę. – Do 8 lutego należy przesłać do Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego wypełnioną ankietę weryfikacyjną (wniosek konkursowy) wraz z załącznikami. Aby otrzymać wniosek, należy odpowiednio wcześniej zarejestrować się, wypełniając na stronie ankietę rejestracyjną – mówi Michał Lipiński, dyrektor Konkursu „Teraz Polska”.

- Pracownicy Fundacji służą pomocą wszystkim, którzy mają jakiekolwiek pytania związane z procesem aplikowania do Konkursu - dodaje Lipiński.

A dlaczego w ogóle warto wziąć w nim udział?

Po pierwsze, wygrana w Konkursie umożliwia włączenie Godła „Teraz Polska” – efektywnego znaku jakości – do promocji oferowanych przez firmę produktów, usług czy innowacji. Po drugie, laureaci biorą udział w niezwykłym evencie. Kluczowym wydarzeniem każdej edycji Konkursu jest odbywająca się w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej Gala „Teraz Polska”.

Uczestniczą w niej czołowi krajowi przedsiębiorcy, przedstawiciele świata kultury i sportu, politycy, dziennikarze, osoby publiczne. Gala „Teraz Polska” to niezwykła okazja do nawiązania ciekawych znajomości i ekskluzywny sposób świętowania sukcesów w biznesie. Po trzecie, organizator Konkursu, czyli Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego, zrzesza laureatów i proponuje cykliczne spotkania w ramach Klubów „Teraz Polska”. Uczestnicy mają możliwość wymiany poglądów i doświadczeń, a także nawiązania nowych kontaktów biznesowych. Wreszcie po czwarte, Fundacja „Teraz Polska” zapewnia firmom, które biorą udział w Konkursie, silną obecność medialną.

REKLAMA

Jest to możliwe dzięki szerokiej współpracy Fundacji z najważniejszymi i największymi krajowymi redakcjami. Dodatkowo Fundacja prowadzi własne działania wydawnicze i promocyjne – również w nowych mediach – w ramach których promuje dokonania laureatów Konkursu „Teraz Polska”.

Misją Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego jest wspieranie polskiej przedsiębiorczości

Już od niemal 30 lat przyznaje ona Godło „Teraz Polska”, które jest znane i cenione przez wszystkich Polaków, pozwala zatem wyróżnić się na konkurencyjnym rynku. Nie jest ważne, czy startująca w Konkursie firma jest mała czy duża. Ważne, aby zgłaszany przez nią produkt bądź usługa były obecne na rynku co najmniej 6 miesięcy i charakteryzowały się wysoką jakością i dobrymi opiniami klientów. Dzięki temu podczas Gali na scenie Teatru Wielkiego w Warszawie mogą stanąć obok siebie przedstawiciele największych spółek giełdowych i małe, kilkuosobowe przedsiębiorstwa, często wytwarzające niszowe dobra.

– Wybór tego, co krajowe, stał się nie tylko modą, ale zyskał również inne uzasadnienia. Coraz więcej konsumentów jest zdania, że warto postawić na polską jakość, a Godło „Teraz Polska” jest dla nich czytelnym znakiem umożliwiającym orientację w gąszczu produktów, usług i innowacji – mówi Krzysztof Przybył, prezes Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego.

 NRG, kw 

REKLAMA

Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej