PKS uległ urzędowi

Pasażerowie łódzkich PKS-ów byli niezgodnie z prawem zmuszani do niekorzystnego dla nich systemu wymiany biletów - uznał Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

2011-03-21, 13:40

PKS uległ urzędowi
. Foto: fot. SXC

Posłuchaj

PKS uległ urzędowi
+
Dodaj do playlisty

Według ekspertów, Urzędu Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej bezprawnie ograniczało podróżnemu możliwość zamiany biletu na inny - wyjaśnia Ernest Makowski z UOKiKu:

Tymczasem zgodnie z prawem przed rozpoczęciem podróży konsument ma prawo do bezpłatnego zwrotu biletu. Ponieważ łódzki PKS zobowiązał się do zmiany sposobu traktowania klientów, UOKiK nie nałożył na spółkę kary finansowej.

IAR/tk

Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej