Firma Shortcut naruszyła interesy konsumentów
Firma Shortcut, która prowadzi internetową sprzedaż biletów na wydarzenia kulturalne i rozrywkowe w Polsce i za granicą, naruszyła zbiorowe interesy konsumentów.
2011-05-24, 14:10
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów zakwestionował to, że firma nie podała na stronie internetowej wymaganych przez prawo informacji o sobie m.in. adresu, numeru NIP.
Zgodnie z prawem, jeśli firma świadczy usługi drogą elektroniczną, musi wyraźnie i jednoznacznie poinformować odwiedzającego stronę internetową o swoich danych. W ten sposób kontrahent może sprawdzić wiarygodność przedsiębiorcy jeszcze przed zawarciem umowy. Może także dowiedzieć się, gdzie złożyć ewentualną reklamację już po zakupie biletów.
Prezes UOKiK uznała, że opolski Shortcut naruszył zbiorowe interesy konsumentów. Firma uzupełniła brakujące dane na witrynie internetowej.
IAR/ab
REKLAMA
REKLAMA