Biedronka zatrudni 1000 kierowników: rusza rekrutacja
Jeronimo Martins Polska planuje w ciągu najbliższych kilkunastu miesięcy zatrudnić 1000 absolwentów uczelni wyższych na stanowiska kierownicze w sklepach Biedronka.
2014-07-10, 09:30
Jak komunikuje spółka, zgodnie z polityką firmy ponad 90 proc. menedżerów pochodzi z awansów wewnętrznych, na które spółka mocno stawia.
Powstanie 3 tys. stanowisk kierowniczych
Decyzja o rekrutacjach zewnętrznych wynika ze skali działań, która wymaga wzmocnienia zespołu Jeronimo Martins Polska. W związku z otwarciami sklepów, planowanymi w tym oraz kolejnych trzech latach, w placówkach utworzonych zostanie ponad 3000 nowych stanowisk kierowniczych. Łącznie tylko do końca tego roku sieć chce stworzyć ponad 5000 nowych miejsc pracy.
- W związku z dynamicznym rozwojem sieci sklepów Biedronka, chcemy nadal inwestować w naszych pracowników, w tym młode talenty, traktując tę inwestycję jako wyraźną przewagę konkurencyjną w naszej działalności. Poza skupieniem się na rozwoju naszych aktualnych zespołów, chcemy wzmocnić swoją kadrę kierowniczą, a tym samym zapewnić dalszy zrównoważony rozwój Jeronimo Martins Polska - mówi Pedro Pereira da Silva, COO Grupy Jeronimo Martins i Country Manager na Polskę.
Poszukiwani absolwenci, niekoniecznie z dużych ośrodków
Sieć sklepów Biedronka poszukuje absolwentów uczelni wyższych, ale niekoniecznie z dużych ośrodków akademickich. Szczególnie stawia na osoby, które mają już za sobą pierwsze doświadczenia zawodowe, najchętniej w sprzedaży lub obsłudze klienta. Niewątpliwym atutem kandydatów będzie również umiejętność zarządzania zespołem.
REKLAMA
Rekrutacja w lipcu i sierpniu
Proces rekrutacyjny prowadzony będzie przez lipiec i sierpień. We wrześniu i w październiku tego roku planowane jest rozpoczęcie pracy przez pierwszą grupę kierowników zatrudnionych w ramach programu. Kolejne osoby zostaną zatrudnione na początku 2015 roku. Aplikować będzie można m.in. poprzez dedykowany serwis i oficjalną stronę rekrutacyjną.
Wraz z rozpoczęciem rekrutacji JMP uruchamia kampanię informacyjną dotyczącą programu, skierowaną przede wszystkim do absolwentów uczelni wyższych w całej Polsce. Od 7 lipca kampania wystartowała w internecie (na głównych portalach informacyjnych i rekrutacyjnych), a po 14 lipca pojawi się także w prasie.
Biedronka na koniec I kw. 2014 r. miała w Polsce 2405 sklepów, z czego 12 zostało otwartych w I kw. 2014 roku.
REKLAMA
REKLAMA