Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS
Dzięki działalności Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS bez wychodzenia z domu i konieczności osobistego odwiedzenia placówki Zakładu można załatwić wiele spraw.
2014-09-19, 23:59
Posłuchaj
Jak działa Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS, w jakich godzinach można z niego skorzystać, mówią pracownicy centrali ZUS./Dominik Olędzki, Naczelna Redakcja Gospodarcza PR SA./.
Dodaj do playlisty
Centrum istnieje już dwa lata i jest jednym z elementów zintegrowanej tzw. Platformy Usług Elektronicznych PUE - czyli zestawu narzędzi organizacyjno-systemowych pozwalających klientom ZUS na zdalny kontakt z Zakładem.
Do zadań COT jest świadczenie jednolitej i kompleksowej obsługi telefonicznej klientów przy zachowaniu możliwie najwyższych standardów zarówno pod względem merytorycznym, jak i zasad profesjonalnego świadczenia usług telefonicznych.
Jakie sprawy można załatwić bez wychodzenia z domu? O tym w naszym materiale wideo
Z Centrum Obsługi Telefonicznej można skontaktować się dzwoniąc na numer kierunkowy 22, a następnie 560 16 00 lub też na numer 801 400 987. Konsultanci czekają na telefony w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 18.00. W te dni i w tych samych godzinach można się z nimi kontaktować także poprzez usługi: Skype i czat.
Uzupełnieniem bezpośredniej obsługi świadczonej przez konsultantów COT jest automatyczny telefoniczny system informacyjny (IVR), dostępny 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, umożliwiający uzyskanie informacji o charakterze ogólnym, dotyczącym każdego obszaru działalności ZUS.
Dominik Olędzki