Karta płatnicza Poczty Polskiej i Banku Pocztowego
Bank Pocztowy i Poczta Polska wydały wspólną kartę płatniczą.
2017-05-24, 17:54
Posłuchaj
Ogłosiły, że włączają się w ten sposób do promowania obrotu bezgotówkowego w Polsce oraz bezpiecznych, nowoczesnych i wygodnych usług płatniczych.
Obrót bezgotówkowy jest korzystny dla wszystkich
- dla gospodarki, bo transakcje gotówkowe są droższe od kartą, obsługa tego obrotu kosztuje 1 proc. PKB, czyli 17 mld zł, natomiast klienci uzyskują dostęp do nowoczesnych usług.
Partnerem obu instytucji w nowej inicjatywie jest Master Card. Jak mówi Bartosz Ciołkowski z tej firmy, karta jest elementem wspierającym obrót bezgotówkowy w Polsce.
REKLAMA
Sławomir Zawadzki, prezes Banku Pocztowego mówi, że jego instytucja chce aby klient na poczcie czuł się dobrze.
Podkreśla, że już dziś na Poczcie Polskiej funkcjonuje 8 tys. terminali płatniczych, będą budowane programy lojalnościowe.
Karta jest też czynnikiem nowej strategii budowanej wspólnie przez Pocztę Polską i Bank Pocztowy.
Jak podkreśla prezes Zawadzki, niebawem ruszy Envelo Bank, odsłona bankowości cyfrowej.
REKLAMA
Karta jest bezpłatna, jest wydawana do rachunku Banku Pocztowego od maja tego roku.
Aleksandra Tycner, jk
REKLAMA