"PB": strategia Poczty Polskiej przyniesie miliardy
"Puls Biznesu" pisze, że do 2015 roku nowa strategia Poczty Polskiej ma przynieść półtora miliarda złotych zysku.
2010-01-27, 06:58
Według gazety, Poczta zdecydowanie wejdzie na rynek usług logistycznych i zwiększy sprzedaż usług finansowych.
"Puls Biznesu" przypomina, że narodowy operator pocztowy straci monopol już w 2013 roku. Wcześniej Poczta Polska chce poprawić kondycję, a jej nowa strategia do 2015 r. przewiduje gigantyczne oszczędności i wzrost przychodów.
Dla dużych firm, nadających przesyłki do miast, Poczta Polska przygotowała nową usługę - przesyłkę aglomeracyjną. Dzięki niższym kosztom ma być tańsza niż dotychczasowa.
Spółka przygotowała również nowości dla robiących zakupy w sklepach internetowych. Istotą e-przesyłki będzie rezygnacja z tak zwanej ostatniej mili: klient będzie odbierał przesyłkę w wybranym przez siebie urzędzie pocztowym, a powiadomienie otrzyma e-mailem lub SMS-em.
REKLAMA
łk, Informacyjna Agencja Radiowa (IAR)
REKLAMA