"PB": strategia Poczty Polskiej przyniesie miliardy

"Puls Biznesu" pisze, że do 2015 roku nowa strategia Poczty Polskiej ma przynieść półtora miliarda złotych zysku.

2010-01-27, 06:58

"PB": strategia Poczty Polskiej przyniesie miliardy

Według gazety, Poczta zdecydowanie wejdzie na rynek usług logistycznych i zwiększy sprzedaż usług finansowych.

"Puls Biznesu" przypomina, że narodowy operator pocztowy straci monopol już w 2013 roku. Wcześniej Poczta Polska chce poprawić kondycję, a jej nowa strategia do 2015 r. przewiduje gigantyczne oszczędności i wzrost przychodów.

Dla dużych firm, nadających przesyłki do miast, Poczta Polska przygotowała nową usługę - przesyłkę aglomeracyjną. Dzięki niższym kosztom ma być tańsza niż dotychczasowa.

Spółka przygotowała również nowości dla robiących zakupy w sklepach internetowych. Istotą e-przesyłki będzie rezygnacja z tak zwanej ostatniej mili: klient będzie odbierał przesyłkę w wybranym przez siebie urzędzie pocztowym, a powiadomienie otrzyma e-mailem lub SMS-em.

REKLAMA

łk, Informacyjna Agencja Radiowa (IAR)


 

Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej