Ma agresywny wizerunek, wzbudza nieufność elektoratu. Firma doradcza o liderze PO
Izraelska firma doradcza wynajęta przez Grzegorza Schetynę, by odnaleźć nową wyborczą strategię, miała podpowiedzieć mu, aby usunął się w cień w czasie kampanii - twierdzi "Wprost". - Dla wyborców PO Schetyna ma wizerunek agresywny. Wzbudza ogromną nieufność własnego elektoratu - mówi jeden z polityków tej partii w rozmowie z tygodnikiem.
2019-09-02, 10:20
- Schetyna wynajął izraelską firmę doradczą, jednak jej sugestie mu się nie spodobały - twierdzi polityk opozycji, na którego powołuje się "Wprost".
Rozmówca tygodnika ujawnił, że z badań fokusowych, które zleciła firma, wyszła negatywna ocena lidera PO.
Powiązany Artykuł
![schetyna-free-shutterstock-1200.jpg](http://static.prsa.pl/images/53593f8c-6f74-47f2-a655-5334413d59f6.jpg)
Pakt senacki może się nie udać. PO nie udało się dogadać z PSL w kilku okręgach
- Okazało się, że dla wyborców Platformy Schetyna ma wizerunek agresywny. Wzbudza ogromną nieufność własnego elektoratu - mówi polityk PO.
>>> [CZYTAJ TAKŻE] "Polska the Times": na koniec sierpnia Zjednoczona Prawica bierze 246 mandatów
REKLAMA
"Wprost" napisał, że izraelscy doradcy poradzili Schetynie, by zniknął na czas kampanii. - Radzili nam wyciszyć lidera, ale kiedy Grzegorz o tym usłyszał, wpadł w szał - twierdzi polityk PO. Jak tłumaczy, dziwi się Grzegorzowi Schetynie, że ten nie potrafi zrobić kroku do tyłu, jak Jarosław Kaczyński w 2015 r. w czasie kampanii, czy nawet Marian Krzaklewski w 1997 r., bo on też był wycofany z kampanii.
"Wprost", paw/
REKLAMA