Awaria internetowego systemu zakupu biletów na PKP Intercity została usunięta
Awaria internetowego systemu zakupu biletów została naprawiona - poinformowało PKP Intercity. Z powodu dużego obciążenia serwerów w niedzielę przez kilka godzin występowały problemy techniczne, które uniemożliwiały kupowanie biletów kolejowych przez internetowe portale PKP.
2021-02-21, 20:08
W internetowym systemie sprzedaży pasażerowie nie mogli sprawdzić ceny biletu, a gdy zdecydowali się na zakup bez jej sprawdzenia, wyświetlała się strona z numerem infolinii przewoźnika.
Powiązany Artykuł
![1200_pociąg_shutterstock.jpg](http://static.prsa.pl/images/900bdff7-93d9-4dd4-b93e-f2f1ddc5e2f1.jpg)
Kolejarze chcą zmodernizować trasy na Śląsku. Jest umowa ws. prac planistycznych
- Mamy obciążenie systemu, które zostało spowodowane dużym zainteresowaniem podróżnych. Pracujemy nad usunięciem awarii i ponownym uruchomieniem systemu - mówiła rzecznik PKP Katarzyna Grzduk.
Grzduk zapewniła jednocześnie, bilety na pociągi PKP Intercity można bez problemu kupić przez aplikacje mobilne takie jak IC Mobile Navigator i SkyCash.
REKLAMA
pkr
REKLAMA