Polskie Radio w czołówce najbardziej opiniotwórczych mediów w 2021 roku
W 2021 roku Polskie Radio zajęło miejsce na podium, będąc drugim pod względem liczby cytowań nadawcą radiowym w Polsce. Na anteny Polskiego Radia inne media powoływały się w sumie 24 425 razy. W rankingu ogólnym najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce (radio, tv, prasa, Internet) Polskie Radio znalazło się w pierwszej dziesiątce, jako jeden z dwóch nadawców radiowych.
2022-01-26, 23:35
Według najnowszego raportu IMM "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce 2021 roku" Polskie Radio 24 znalazło się na trzecim miejscu wśród najbardziej opiniotwórczych nadawców radiowych i miało największą cytowalność spośród anten Polskiego Radia – 12 106 cytowań.
Na Program 1 powoływano się w innych mediach 9 934 razy, co pozwoliło mu zająć miejsce czwarte, a na Program 3 – 2 385 razy.
Polskie Radio – pod względem sumy cytowań – w 2021 roku znalazło się na miejscu siódmym wśród najbardziej opiniotwórczych mediów w rankingu ogólnym, obejmującym telewizję, prasę, radio i portale internetowe, z wynikiem 24 425.
Polskie Radio, jako jedyne medium w Polsce w rankingu cytowalności, obejmującym stacje radiowe, ma trzy swoje anteny: Program 1 Polskiego Radia, Program 3 Polskiego Radia oraz Polskie Radio 24.
REKLAMA
***
Polskie Radio jest największym publicznym nadawcą radiowym w Polsce. Emituje autorskie audycje muzyczne, programy publicystyczne, popularnonaukowe, edukacyjne, społeczne, rozrywkowe, familijne, religijne oraz słuchowiska i reportaże. Posiada pięć ogólnopolskich programów – Jedynkę, Dwójkę, Trójkę, Polskie Radio 24 oraz Polskie Radio dla Zagranicy, a przez Internet, aplikacje i w systemie DAB+ nadaje: Czwórkę, Polskie Radio Dzieciom, Polskie Radio Chopin i Polskie Radio Kierowców. Portal polskieradio.pl publikuje codziennie najważniejsze wiadomości z kraju i ze świata oraz udostępnia unikatowe serwisy specjalne, materiały archiwalne i multimedia.
ms
REKLAMA
REKLAMA