Polskie Radio w czołówce najbardziej opiniotwórczych nadawców radiowych. Prawie 1,5 tys. cytowań
Polskie Radio jest obecnie drugim pod względem liczby cytowań nadawcą radiowym w kraju. Na nasze anteny powoływano się w marcu 2022 roku w sumie 1476 razy, co daje szóste miejsce wśród najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce. Znaczny awans zanotowała również Trójka - zajmuje ona obecnie szóste miejsce na liście najczęściej cytowanych stacji radiowych.
2022-04-28, 18:30
Według najnowszego raportu IMM "Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce z marca 2022 roku" Polskie Radio 24 znalazło się na czwartym miejscu wśród najbardziej opiniotwórczych nadawców radiowych i miało największą cytowalność spośród anten Polskiego Radia - dokładnie 858 cytowań.
Na Program Pierwszy powoływano się w innych mediach 413 razy, co pozwoliło mu utrzymać wysokie, piąte miejsce. Z kolei Program Trzeci w zestawieniu rozgłośni radiowych zanotował awans o dwie pozycje i jest obecnie szósty - cytowany był 205 razy.

Czołówka najbardziej opiniotwórczych mediów
Polskie Radio - pod względem sumy cytowań - z wynikiem 1476 - znalazło się na szóstym miejscu wśród najbardziej opiniotwórczych mediów w rankingu ogólnym, obejmującym: telewizję, prasę, radio i portale internetowe.

Polskie Radio w rankingu cytowalności, obejmującym stacje radiowe, jako jedyne medium w Polsce ma trzy swoje anteny: Program 1 Polskiego Radia, Program 3 Polskiego Radia oraz Polskie Radio 24.
REKLAMA
jp
REKLAMA