Konkurs Grand ESG. Press ogłosił jurorów
Press ogłosił pierwszy skład jurorów konkursu Grand ESG. Wydarzenie ma na celu nagradzanie firm i osób za działania związane z inicjatywami na rzecz środowiska, społeczeństwa i odpowiedzialnego zarządzania.
2024-12-18, 14:10
Dwa składy jury będą przyznawać nagrody za najlepsze wdrożenie ESG oraz za najlepszą komunikację tego wdrożenia. Ocenią wszystkie nadesłane zgłoszenia w obu grupach.
Konkurs Grand ESG. Ekspercki skład jury
W przypadku nagród Grand Prix ESG oraz Człowiek Grand ESG, o nominacjach i zwycięzcach decyduje pełen skład jury, obejmujący członków obu grup jurorskich.
Jury Grand ESG tworzą eksperci w dziedzinach zrównoważonego rozwoju, raportowania ESG, komunikacji i public relations. Są wśród nich także przedstawiciele organizacji branżowych, instytucji publicznych, mediów i sektora biznesowego.
Poniżej skład jury Grand ESG:
- Dominika Bagińska-Chyłek, head of ESG, Robyg SA
- Bartosz Bieszyński, dyrektor departamentu komunikacji i marketingu, PGE
- Marcin Gaworski, prezes SAR, CEO & Co-founder 180heartbeats + jung v. Matt
- Justyna Górniak, CEO Papaya Films, Liderka Zrównoważonego Rozwoju
- Karolina Gromke, ESG Expert, Benefit System
- Ewelina Jabłońska-Gryżenia, head of sustainability, Grupa Raben
- Dorota Jankowska-Tomkow, director of procurement and ESG, LPP SA
- Urszula Jóźwiak, prezeska Fundacji im. XBW Ignacego Krasickiego
- dr hab. Monika Kaczmarek-Śliwińska, adiunktka Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW
- Magdalena Kitlas, dyrektorka departamentu relacji, Pracodawcy RP
- Magdalena Krukowska, dziennikarka, ekspertka ds. zrównoważonego rozwoju, Forbes
- Lidia Kwiatkowska, koordynatorka ds. ESG, PZU
- Barbara Lisiewicz, dyrektorka departamentu różnorodności społecznej, UM Wrocław
- Ewa Łabno-Falęcka, dyrektorka ds. komunikacji i relacji zewnętrznych, Mercedes-Benz Manufacturing Poland
- Karolina Łuczak, dyrektorka biura prasowego i komunikacji wewnętrznej, Provident Polska SA
- Miłosz Marchlewicz, dyrektor ds. komunikacji, Forum Odpowiedzialnego Biznesu
- Agnieszka Maszewska, dyrektorka marketingu i komunikacji, Jet Line
- Iwona Michalczyk, CEO Garden Of Words
- Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. korporacyjnych, Jeronimo Martins Polska
- Weronika Mirowska, prezeska Fundacji Grand Press
- dr Eliza Misiecka, członkini Rady ZFPR, dyrektor generalny Genesis PR
- Przemysław Mitraszewski, pełnomocnik zarządu i dyrektor ds. relacji zewnętrznych, LPP
- Adrianna Morze, dyrektor marketingu i komunikacji, DB Schenker
- Jan Mróz, dyrektor pionu komunikacji i public affairs, Warner Bros. Discovery w Polsce
- Małgorzata Nieciecka-Sosińska, marketing manager, EON
- Łukasz Niewola, dyrektor departamentu komunikacji korporacyjnej i zrównoważonego rozwoju, Lux Med
- Magdalena Olborska, ESG manager, Samsung Electronics Polska
- Mirella Panek-Owsiańska, ekspertka ESG
- dr Marta Potocka, kierowniczka projektu w biurze zrównoważonego rozwoju i transformacji energetycznej, ORLEN SA
- Bartłomiej Rajchert, prezes SAPR, CEO & Founder GDS, Grupa Doradztwa Strategicznego
- dr hab. Bolesław Rok, professor of corporate sustainability management, dyrektor Centrum Badań Przedsiębiorczości Pozytywnego Wpływu, Katedra Przedsiębiorczości i Etyki w Biznesie, Akademia Leona Koźmińskiego
- Małgorzata Rybak-Dowżyk, dyrektorka departamentu komunikacji korporacyjnej i ESG, T-Mobile
- Magdalena Rzeszotalska, szefowa działu zrównoważonego rozwoju i ESG, Polpharma
- Michał Siegieda, dyrektor biura komunikacji korporacyjnej/rzecznik prasowy, Grupa Wirtualna Polska
- prof. SGH, dr hab. Ewelina Szczech-Pietkiewicz, dyrektorka Instytutu Międzynarodowej Polityki Gospodarczej, prodziekanka Szkoły Doktorskiej, SGH
- Renata Szredzińska, prezeska Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę
- Sylwia Szwed, prezeska Fundacji Kosmos dla Dziewczynek
- Izabela Tworzydło, dyrektorka departamentu komunikacji korporacyjnej, Bank BNP Paribas
- Mario Zamarripa, dyrektor ds. zrównoważonego rozwoju, Ergo Hestia
- Katarzyna Życińska, prezeska ZFPR, prezeska 38 Content Communication
Organizatorem konkursu jest "Press" oraz Fundacja Grand Press. Jednym z patronów medialnych wydarzenia jest Polskie Radio.
REKLAMA
Czytaj także:
PAP/Press/bartos
REKLAMA
Najnowsze
1h