Kolejna awaria w Millennium. Nie działa aplikacja i serwis internetowy

Klienci Banku Millennium alarmują o problemach z dostępem do aplikacji mobilnej oraz serwisu bankowości elektronicznej. Trwają pracę nad przywróceniem pełni funkcjonalności tych usług - poinformowano.

2025-03-24, 14:16

Kolejna awaria w Millennium. Nie działa aplikacja i serwis internetowy
Kolejna awaria w Banku Millenium. Foto: Kati Lenart/Shutterstock

Awaria w Banku Millennium. Nie działa aplikacja moblina

Awaria usług Banku Millennium ma miejsce kolejny raz w ciągu kilku ostatnich dni. Klienci banku obecnie nie mogą korzystać z aplikacji mobilnej. O awarii poinformował sam bank na platformie X.com. Millennium podkreślił, że jest to chwilowy problem z dostępem do aplikacji, dotyczący problemu na ekranie logowania. 

"Obecnie mogą występować chwilowe utrudnienia w korzystaniu z aplikacji mobilnej oraz serwisu internetowego Millenet. Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej dostępności usług. Za wszelkie niedogodności z tym związane przepraszamy" - napisano w oficjalnym komunikacie.

To już kolejny taki incydent

Jak donosił portal Bankier.pl, na skrzynkę mailową serwisu, wiadomości o awarii zaczęły przychodzić już od około godziny 12:00. Klienci banku informowali o utrudnieniach również serwis downdetector.pl. Pierwsze problemy z dostępem miały pojawić się już o godzinie 11:00.

REKLAMA

Czytaj także: 

Bankier.pl przypomniał, że klienci Millennium zgłaszali problemy z aplikacją mobilną oraz bankowością internetową również w czwartek, 20 marca.

Źródło: X.com/Bank Millenium/hjzrmb

Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej