Marilyn Monroe została... twarzą firmy kosmetycznej
Choć nie żyje od ponad pół wieku, wciąż pozostaje ikoną i inspiracją dla kobiet z całego świata. Marilyn Monroe została właśnie twarzą kampanii reklamowej marki Max Factor.
2015-01-05, 11:02
Tematem kampanii jest przemiana skromnej Normy Jeane Mortenson w seksbombę i wielką gwiazdę, jaką stała się pod pseudonimem Marilyn Monroe. Producent podkreśla rolę makijażu w tej metamorfozie.
Wcześniej twarzami marki były m.in. Gwyneth Paltrow i Gisele Bundchen.
Przedstawiciele firmy wyjaśniają, że czerwone usta i oczy podkreślone mocną kreską, tak charakterystyczne dla Marilyn Monroe, stały się sztandarowym stylem w latach 40. i wciąż pozostają modne.
W ubiegłym roku Marilyn Monroe znalazła się na 6. miejscu listy najlepiej zarabiających nieżyjących gwiazd magazynu "Forbes". Wyliczono, że co roku zarabia 11 milionów funtów.
REKLAMA
Aktorka zmarła w 1962 roku w wieku 36 lat. Do dziś nie ma jednoznacznej odpowiedzi, czy było to samobójstwo, czy wypadek.
The Telegraph, bk
REKLAMA