Marilyn Monroe została... twarzą firmy kosmetycznej

Choć nie żyje od ponad pół wieku, wciąż pozostaje ikoną i inspiracją dla kobiet z całego świata. Marilyn Monroe została właśnie twarzą kampanii reklamowej marki Max Factor.

2015-01-05, 11:02

Marilyn Monroe została... twarzą firmy kosmetycznej
Marilyn Monroe. Foto: Gentlemen Prefer Blondes trailer/CC

Tematem kampanii jest przemiana skromnej Normy Jeane Mortenson w seksbombę i wielką gwiazdę, jaką stała się pod pseudonimem Marilyn Monroe. Producent podkreśla rolę makijażu w tej metamorfozie.

Wcześniej twarzami marki były m.in. Gwyneth Paltrow i Gisele Bundchen.

Przedstawiciele firmy wyjaśniają, że czerwone usta i oczy podkreślone mocną kreską, tak charakterystyczne dla Marilyn Monroe, stały się sztandarowym stylem w latach 40. i wciąż pozostają modne.

W ubiegłym roku Marilyn Monroe znalazła się na 6. miejscu listy najlepiej zarabiających nieżyjących gwiazd magazynu "Forbes". Wyliczono, że co roku zarabia 11 milionów funtów.

REKLAMA

Aktorka zmarła w 1962 roku w wieku 36 lat. Do dziś nie ma jednoznacznej odpowiedzi, czy było to samobójstwo, czy wypadek.

The Telegraph, bk

Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej