2015 rokiem zmian i wzrostów dla firmy Marka Zuckerberga

Facebook przeprowadził się we wtorek do nowej siedziby. Budowlę w Kalifornii amerykańskie media przedstawiają jako największy open space na świecie o surowym charakterze. Osiągając rekordowe dochody z reklam FB może sobie pozwolić na wydatki.

2015-03-31, 16:20

2015 rokiem zmian i wzrostów dla firmy Marka Zuckerberga
Mark Zuckerberg założył Facebooka w 2004 roku. Foto: CNN Newsource/x-news

Według agencji badania Internetu, Facebook pod względem dochodów z reklam w tym medium przez najbliższe lata będzie wiódł prym (w 2015 roku ponad 7 mld dolarów) – Bloomberg/x-news

Na dachu nowej siedziby umieszczony jest czterohektarowy park ze ścieżkami i miejscami do siedzenia. Budowlę z położoną po drugiej stronie autostrady starą siedzibą łączy tunel. Obiekt jest oddalony od dotychczasowych biur Facebooka zaledwie o kilkadziesiąt metrów. Zaprojektował go światowej sławy architekt Frank Gehry, autor m.in. muzeum Guggenheima w Bilbao czy Tańczącego Domu w Pradze. Kostrukcja budynku jest prosta, bo, jak napisał na swoim profilu FB twórca marki Mark Zuckerberg, przestrzeń ma wyglądać jakby wciąż trwały tam prace, a przy wejściu ma się czuć wszystko to, co zostało do zrobienia, by połączyć świat. W budynku ma pracować co najmniej 2,8 tys. osób.

REKLAMA

PAP/jż

Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej