Sawicki: marketing w PSL szwankuje

Minister rolnictwa uważa, że "nie wystarczy mieć dobrego, doświadczonego i kompetentnego kandydata i dobry program, trzeba to jeszcze umieć sprzedać".

2010-06-21, 17:27

Sawicki: marketing w PSL szwankuje

Marek Sawicki ocenia, że wynik Waldemara Pawlaka, kandydata na prezydenta Polskiego Stronnictwa Ludowego w pierwszej turze wyborów, jest zdecydowanie poniżej oczekiwań. Minister rolnictwa uważa, że "nie wystarczy mieć dobrego, doświadczonego i kompetentnego kandydata i dobry program, trzeba to jeszcze umieć sprzedać".

Zdaniem Marka Sawickiego, ostatnio "marketing w PSL szwankuje i cała firma będzie musiała nad nim popracować". Zapowiedział również, że wynik Pawlaka zostanie w partii poddany analizie i będą wyciągnięte odpowiednie wnioski.

to

Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej