Pijane nastolatki. Wina leży po stronie dorosłych
W Polsce łatwy dostęp do alkoholu dla nieletnich to bardzo poważny problem.
2012-07-31, 18:35
Posłuchaj
Danuta Gut z Browarów Polskich/IAR
Dodaj do playlisty
"Pozory mylą-dowód nie"- to ogólnopolska kampania edukacyjna Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego i Komendy Głównej Policji.
Celem akcji jest ograniczenie dostępu niepełnoletnich do alkoholu.
Danuta Gut reprezentująca Browary Polskie wyjaśnia, że kampania ma przekonać do działania jak najwięcej osób dorosłych, bo to oni przede wszystkim są odpowiedzialni za skalę problemu.
Akcja "Pozory mylą-dowód nie" jest prowadzona już do trzech lat w ramach ogólnopolskiej kampanii "Alkohol nieletnim- dostęp wzbroniony". Opiera się ona przede wszystkim na dystrybucji pakietów informacyjnych w sklepach na terenie całej Polski.
REKLAMA
Zobacz galerię DZIEŃ NA ZDJĘCIACH
(pp)
REKLAMA