"Ciężko pracujesz, zwyciężasz": armia kusi
Polskie wojsko poszukuje szeregowych i zachęca młodych ludzi reklamą. Spoty pojawiły się już w radiu i telewizji.
2012-09-02, 12:00
Posłuchaj
Relacja Radomira Czarneckiego (IAR)
Dodaj do playlisty
Rzecznik MON Jacek Sońta mówi, że dla wielu młodych ludzi wojsko może być dobrym startem w zawodowe życie. Argumentuje, że armia daje pewność zatrudnienia przez 12 lat i umożliwia między innymi ukończenie dodatkowych kursów jak prawo jazdy, licencje operatorów sprzętu ciężkiego, czy zdobycie uprawnień dla płetwonurków. Pierwsza pensja szeregowego zawodowego na początek to około dwóch tysięcy złotych netto.
Wojsku brakuje około dwóch tysięcy szeregowych. Armia liczy przede wszystkim na młodych ludzi w wieku od 18 do 30 lat. Produkcja i emisja reklam kosztowały wojsko półtora miliona złotych.
IAR
Galeria: dzień na zdjęciach >>>
REKLAMA
REKLAMA