Ambasada tłumaczy: teledysk ociepli wizerunek
Ambasador Polski w Chinach i podlegli mu pracownicy tańczą w rytm koreańskiego hitu, który bije rekordy popularności na świecie.
2012-12-28, 09:26
Posłuchaj
Udział ambasadora Tadeusza Chomickiego w teledysku do utworu "Gangnam Style" to sposób na niekonwencjonalną promocję naszego kraju. W ten sposób ambasada RP w Pekinie tłumaczy się z wideoklipu, który w pierwszy dzień świąt Bożego Narodzenia pojawił się na jednym z największych chińskich portali informacyjnych QQ.
Szef Wydziału Kultury ambasady RP w Pekinie Maciej Gaca przekonuje, że szczególnie wAzji liczy się pomysł na dotarcie do odbiorcy. Wideoklip skierowany był do chińskiej publiczności i internautę z Chin miał zainteresować Polską. Dlatego spełnił swoje zadanie - uważa Maciej Gaca. - Przesłanie było takie, żeby pokazać, że zagraniczny dyplomata jest osobą otwartą, przez to sam ambasador jest osobą otwartą i tę otwartość można przenieść na Polskę - mówi Polskiemu Radiu Gaca.
Maciej Gaca tłumaczy, że udział w teledysku właściciela sieci sklepów z biżuterią związana jest z jego zainteresowaniem Polską i planami biznesowymi. - Jest to jedna ze wschodzących gwiazd biznesu i osoba, która w 2013 roku swoje plany rozwoju biznesowego wiąże z Polską - dodaje Gaca.
REKLAMA
Wideoklip z ambasadorem Polski obejrzało już prawie 100 000 osób.
REKLAMA