Zarządcy Stadionu Narodowego zadowoleni z Orange Warsaw Festival
W ciągu dwóch dni festiwalu, którego gwiazdą była amerykańska artystka Beyonce, na terenie obiektu pojawiło się ponad 90 tys. widzów.
2013-05-29, 21:11
– Wiemy, że organizator sprzedał dokładnie tyle biletów, ile zaplanował. 90 tys. to dużo więcej niż w poprzednim miejscu, czyli na stadionie Legii. Poza tym menadżerowie największych gwiazd muzyki dostali wyraźny sygnał, że w tej części Europy pojawiło się nowe, świetne miejsce, w którym każdy może dać znakomity show – mówi Mikołaj Piotrowski ze spółki PL 2012+ zarządzającej Stadionem Narodowym.
Mimo takiej oceny organizacji festiwalu, nie obyło się bez wpadek. Eksperci i fani narzekali na nagłośnienie. Wiele osób zaskoczył także fakt, że miejska kolejka nie kursowała po zakończeniu imprezy – tak jak działo się to np. podczas Euro 2012.
Zobacz galerię: DZIEŃ NA ZDJĘCIACH>>>
IAR/mk
REKLAMA
REKLAMA