Problemy z serwisem internetowym w PKO BP
Niedostępne są serwisy internetowe klientów - mówi Informacyjnej Agencji Radiowej Aneta Styrnik-Chaber z zespołu prasowego banku
2013-11-15, 21:59
Posłuchaj
Aneta Styrnik-Chaber z zespołu prasowego banku mówi, że trwają prace nad usunięciem awarii (źr. IAR)
Dodaj do playlisty
Utrudnienia z bankowością elektroniczną w PKO BP. Aneta Styrnik-Chaber z zespołu prasowego banku mówi, że trwają prace nad usunięciem awarii które mogą potrwać od 30 minut do kilku godzin.
Aneta Styrnik-Chaber podkreśla, że klienci bez problemu mogą korzystać z kart - zarówno w sklepach, jak i z bankomatów.
Bank przeprasza klientów za zaistniałą sytuację. Tydzień temu w banku PKO BP doszło do innej awarii. Klienci mieli wtedy problemy z wypłatami z bankomatów i płatnościami kartą.
IAR/agkm
REKLAMA
REKLAMA