2 mln osób zrobi w sieci przedświąteczne prezenty
Prezenty świąteczne w sieci zamierza kupić blisko 2 mln Polaków.
2009-12-10, 10:47
Prezenty świąteczne w sieci zamierza kupić blisko 2 mln Polaków – wynika z badania D-Link Technology Trend zrealizowanego przez Instytut MillwardBrown SMG/KRC.
2 miliony Polaków to 14% dorosłych internautów, czyli mniej więcej tyle samo, co przed rokiem, poza wyjątkiem, że grupa ta zamierza zostawić w sieci większe sumy.
W granicach 100 złotych zamierza wydać w sieci co dziesiąty e-klient (10%). W zeszłym roku taką kwotę deklarował co piaty (18%). Z 14 do 20% wzrósł odsetek osób chcących wydać od 300 do 500 złotych. O połowę wzrosła też grupa chcąca wydać więcej - między 500 a 1000 złotych – obecnie taką sumę deklaruje 15% e-klientów. W sieci najczęściej kupimy kosmetyki, odzież, płyty CD, zabawki, książki i filmy.
Badanie zostało zrealizowane w ostatnim tygodniu września 2009 roku na próbie 1006 osób, reprezentatywnej dla dorosłej (15-75 lat) populacji Polaków.
łk
REKLAMA
Polecane
REKLAMA