Portale nie będą puszczać reklam „samograjów”

Głośne spoty reklamowe, które ku zdenerwowaniu internautów włączają się same na powitanie, znikną z części portali – pisze press.pl

2010-08-23, 12:35

Portale nie będą puszczać  reklam „samograjów”
. Foto: Glow Images/East News

Reklamy z automatycznie uruchamianym dźwiękiem mają zniknąć m.in. z serwisów Nk.pl, Wirtualna Polska, Onet.pl, Interia.pl i serwisów Agory SA. Łatwiej też będzie wyłączyć tzw. playery intruzywne, czyli reklamy ze znakiem "zamknij/X".

Rezygnacja z „samograjów” to efekt wprowadzenia nowych standardów formatów reklamowych przez Interactive Advertising Bureau Polska, zrzeszające wydawców i właścicieli serwisów internetowych oraz właścicieli sieci reklamowych.

Nowe standardy obowiązują od 1 września. Członkowie IAB nie mają obowiązku stosowania się do tych ustaleń. Jednak, jak zauważa press.pl. to duże ułatwienie dla reklamodawców, którzy nie będę musieli dostosowywać swoich produktów do wymagań każdego z mediów.

agkm, press.pl

Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej