X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
more_horiz
Wiadomości

Ekstraklasa: z banku do klubu piłkarskiego. Mariusz Chłopik dołącza do Legii

Ostatnia aktualizacja: 28.09.2021 14:00
Mariusz Chłopik, w latach 2018-2021 dyrektor biura Ekstraklasy i Gamingu w PKO Banku Polskim, od 1 października będzie pełnomocnikiem zarządu Legii Warszawa ds. projektów infrastrukturalnych i szkoleniowych - poinformował w poniedziałek wieczorem portal sport.interia.pl.
Stadion Legii Warszawa
Stadion Legii WarszawaFoto: Shutterstock.com/taranchi

PKO Bank Polski najpierw był głównym sponsorem Ekstraklasy, a od 2019 stał się sponsorem tytularnym. Chłopik odpowiadał za realizację kontraktu. W pierwszym roku ekwiwalent reklamowy dla banku wyniósł 245 milionów złotych, a w kolejnym sięgnął aż 321 milionów złotych - przypomina Interia.

Według portalu Chłopik był bardzo aktywny w trudnym dla sportu momencie po wybuchu pandemii, starając się o jak najszybsze przywrócenie rozgrywek, aby ograniczyć straty finansowe polskiej piłki. Wcześniej - wspólnie z ówczesnym sekretarzem generalnym PZPN, Maciejem Sawickim - współdziałał przy programie certyfikacji. Program został przyjęty przez związek, a rząd Mateusza Morawieckiego podjął decyzję o zasileniu go finansowo przez trzy lata - na łączną sumę 130 milionów złotych. Właśnie zaczęła się trzecia edycja programu, w ramach której w 2022 roku do szkółek w całym kraju trafi rekordowa kwota 50 milionów złotych.

Chłopik nigdy nie ukrywał sympatii do klubu z Łazienkowskiej. W kilku wywiadach podkreślał:

- Jako dziecko chodziłem na Legię i tak naprawdę marzyłem o tym, żeby zostać kapitanem klubu, który strzela decydującą bramkę w walce o awans do Ligi Mistrzów.

Prezes mistrza Polski, Dariusz Mioduski - na niedawnym spotkaniu z dziennikarzami - podkreślił:

- W Polsce muszą być wdrażane właściwe modele funkcjonowania klubów. Legia budowana jest na odpowiednich fundamentach i - jestem przekonany - w dłuższej perspektywie czasowej przyniesie to efekty. Legia Training Center, to coś, co zmieniło klub. Rozwój akademii może przyczynić się do kompletnie innego myślenia w wielu aspektach i to będzie coś, co da duże korzyści dla klubu.

- Właśnie dostarczeniem najlepszych narzędzi dostępnych na świecie zajmę się w kontekście akademii. To oczko w głowie właściciela, Dariusza Mioduskiego - rozwój szkolenia i promowanie piłkarzy, co wspomoże odpowiedni rozwój klubu - cytuje Chłopika Roman Kołtoń z "Prawdy Futbolu".

Nowy pełnomocnik zarządu Legii chciałby także aktywizować całe środowisko klubu - również inne sekcje.

- Legia to są emocje. Nie można się bać takich kampanii, jak ostatnio w Moskwie pod hasłem "We are back!" - zaznacza.

Z okazji powrotu do prestiżowego grona uczestników europejskich pucharów Legia zorganizowała akcję pod tym hasłem w Moskwie. Wielkoformatowe, elektroniczne billboardy z grafiką przedstawiającą kluczowych piłkarzy mistrza Polski i hasłem kampanii, umieszczono na elewacji centrum handlowego i centrum biznesowego znajdujących się przy centralnych arteriach komunikacyjnych stolicy Rosji.

Legia wygrała pierwszy mecz w grupie Ligi Europy ze Spartakiem Moskwa 1:0. Kolejny już w czwartek - z Leicester. Gorzej wygląda sytuacja klubu w tabeli PKO Bank Polski Ekstraklasy. Piłkarze prowadzeni przez Czesława Michniewicza przegrali czwarty mecz z siedmiu rozegranych.

Czytaj także:

Czytaj także

Liga Europy: Legia ma kłopot przed meczem z Leicester City. Boruc kontuzjowany

Ostatnia aktualizacja: 28.09.2021 12:00
Bramkarz Legii Warszawa Artur Boruc na pewno nie wystąpi w dwóch najbliższych spotkaniach "Wojskowych" z Leicester City i Lechią Gdańsk. Jak podaje portal legia.net, przerwa 41-latka może okazać się jeszcze dłuższa.
rozwiń zwiń