Wydatki firm na reklamę przesuną się do internetu

W tym roku wydatki firm na promocję wyraźnie przesuną się z tradycyjnych kanałów do internetu - pisze "Puls Biznesu".

2014-07-30, 07:28

Wydatki firm na reklamę przesuną się do internetu
Znaczące wydatki na reklamę nie zawsze gwarantują zainteresowania internautów.Foto: glowimages.com

Większość krajowych agencji marketingowych, interaktywnych, reklamowych, domów mediowych itp. kieruje się w stronę internetu jako kanału reklamy.
Wzrost w sieci kosztem innych kanałów
78 proc. takich respondentów zadeklarowało bowiem, że wydatki ich klientów na promocję w sieci zostaną w 2014 r. zwiększone i odbędzie się to kosztem innych kanałów - wynika z badania firmy Praktycy.com dla Sociomantic Labs.
Tym samym Polska podąża za trendami światowymi.

PAP, awi

Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej