Sala Obsługi Klienta ZUS: w jakich sprawach ubezpieczony może liczyć na pomoc
Multimedialne ekrany z informacjami, udogodnienia dla niepełnosprawnych czy kącik zabaw dla dzieci – to tylko niektóre ze standardów, jakie spełniają terenowe jednostki organizacyjne ZUS.
2014-09-12, 16:38
Posłuchaj
W jakich sprawach ubezpieczony może liczyć na pomoc w Salach Obsługi Klienta ZUS tłumaczą: Justyna Borowska, rzecznik prasowy I oddziału ZUS w Warszawie oraz Iwona Marczak, Departament Obsługi klientów, Centrala ZUS./Karolina Mózgowiec, Naczelna Redakcja Gospodarcza Polskiego Radia/.
Dodaj do playlisty
Sala Obsługi Klientów składa się z części ogólnej oraz dwóch odrębnych części merytorycznych - jednej przeznaczonej do obsługi płatników składek i ubezpieczonych, drugiej przeznaczonej do obsługi świadczeniobiorców.
W strefie oczekiwania na obsługę klienci mają do dyspozycji krzesła, stoliki do wypełniania formularzy oraz pakiet niezbędnych informacji.
Pracownicy stanowisk obsługi klientów są szkoleni z zakresu przepisów prawnych, obsługi narzędzi informatycznych, komunikacji interpersonalnej, a także obsługi osób z różnym rodzajem niepełnosprawności. W każdym oddziale ZUS jest pracownik, który przeszedł szkolenia z umiejętności posługiwania się językiem migowym.
REKLAMA
Karolina Mózgowiec
REKLAMA