Sukces polskiej gry mobilnej "The Witcher Battle Arena"

Gra "The Witcher Battle Arena" od premiery 22 stycznia została pobrana ze sklepów Google Play i iTunes ponad milion razy - podała firma CD Projekt Red.

2015-04-05, 17:07

Sukces polskiej gry mobilnej "The Witcher Battle Arena"
"The Witcher Battle Arena" jest drugą grą mobilną firmowaną przez CD Projekt Red. Foto: mat. promocyjne

"The Witcher Battle Arena" to bezpłatna gra z gatunku Multiplayer Online Battle Arena (MOBA), zaprojektowana z myślą o urządzeniach mobilnych - tabletach i zaawansowanych smartfonach, dostępna na urządzeniach z systemami iOS i Android.
W grze dwie trzyosobowe drużyny walczą o kontrolę nad magicznymi filarami, próbując odebrać punkty przeciwnikom w trakcie krótkich, dynamicznych meczów. 2 kwietnia zostało udostępnione pierwsze rozszerzenie zatytułowane "Friends and Foes", wprowadzające m.in. system rankingowy, profile graczy oraz integrację z sieciami społecznościowymi Facebook i Twitter.


Gra została opracowana w wyniku współpracy Fuero Games i CD Projekt Red. Obie spółki mają swoje siedziby w Warszawie. Producenci odmawiają komentarza w sprawie budżetu i dotychczasowych przychodów z gry.
"The Witcher Battle Arena" jest drugą grą mobilną firmowaną przez CD Projekt Red. Pod koniec listopada 2014 premierę miała gra planszowa "Wiedźmin: Gra Przygodowa" autorstwa Ignacego Trzewiczka. Wydanie papierowe ukazało się nakładem amerykańskiej firmy Fantasy Flight Games we współpracy z CD Projekt Red.
Polska strona zachowała prawa do wydanej równolegle wersji elektronicznej, opracowanej we współpracy z firmą Can Explode. Cyfrowa wersja "WGP" na PC i urządzenia mobilne iOS i Android ma na koncie kilka tysięcy pobrań w sklepach Steam, iTunes i Google Play.
PAP, kk

Polecane

Wróć do strony głównej