Szklane sufity e-handlu

Choć wartość rynku e-commerce stale rośnie, nadal istnieją logistyczne luki, których przedsiębiorcy powinni się wystrzegać - pisze "Puls Biznesu".

2016-05-05, 07:59

Szklane sufity e-handlu
Należy zapoznać się prawem, dotyczącym e-handlu. Foto: Glow Images

Popularność zakupów online nie maleje, mimo to w Polsce aż 37 proc. konsumentów twierdzi, że otrzymali przesyłki w późniejszym terminie, niż powinni. Ponadto, 21 proc. polskich e-klientów wskazało, że dużym problemem jest również wysyłanie błędnych zamówień - informuje raport Trusted Shops pt. "Największe wyzwania polskich e-sprzedawców".

- Sprzedawcy internetowi powinni pracować nad budowaniem zaufania do zakupów w sieci, gdyż jest to kluczem do sukcesu. Ignorowanie lub zbyt późne odpowiadanie na przesłane przez kupujących zapytania pogłębiają obawy konsumentów - komentuje na łamach raportu Anna Rak, dyrektor generalna Trusted Shops w Polsce.

PAP, abo

Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej