Polski start-up przejmuje hiszpańskiego konkurenta i wchodzi do gry na rynku światowym

Polski start-up przejmuje hiszpańskiego konkurenta i staje się globalnym graczem. "Puls Biznesu" pisze o polskiej spółce innowacyjnej, która zajmuje się umawianiem wizyt lekarskich przez internet.

2016-06-08, 08:01

Polski start-up przejmuje hiszpańskiego konkurenta i wchodzi do gry na rynku światowym
Właściciele liczą, że w 2020 roku osiągnie ona przychód 100 milionów dolarów rocznie. Foto: Frankieleon/flickr/CC

Jest to największa inwestycja pochodzącej z Polski firmy w Hiszpanii. Stała się ona możliwa dzięki inwestorom z międzynarodowych funduszy, którzy lokują koszty w start-upach.

Dzięki przejęciu hiszpańskiego konkurenta, będzie ona teraz działała na kilkunastu rynkach na całym świecie.

W planach wejście na nowojorską giełdę

Właściciele liczą, że w 2020 roku osiągnie ona przychód 100 milionów dolarów rocznie, a jej wartość może zostać wyceniona na ponad miliard dolarów. W planach jest wejście na giełdę, prawdopodobnie nowojorską.

IAR, awi

REKLAMA

Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej