Już nie tylko młodzi robią zakupy w e-sklepach
Osoby powyżej 50. roku życia coraz częściej stają się klientami polskich sklepów internetowych - pisze "Puls Biznesu".
2016-07-13, 07:55
Polski e-konsument to najczęściej osoba w wieku 15-24 lat, z wyższym wykształceniem, pochodząca z większego miasta oraz o dochodach w gospodarstwie domowym przekraczających 2 tysiące złotych na osobę. Porównując jednak profile socjodemograficzne kupujących, można w porównaniu z minionym rokiem zauważyć znaczny wzrost nabywców w wieku 35-49 lat i 50+.
Wygoda, oszczędność czasu i pieniędzy
Wśród największych korzyści kupowania przez internet konsumenci wymieniają wygodę, oszczędność czasu i pieniędzy. Minusy to głównie długi czas oczekiwania na produkt, natrętne reklamy produktów oglądanych wcześniej i wysokie koszty dostawy - wynika z raportu "E-commerce w Polsce 2016. Gemius dla e-Commerce Polska".
IAR, awi
REKLAMA