Publiczność w sercu działań instytucji kultury
Co wiesz o swojej publiczności? – to hasło warsztatów, które zaplanowano na 3 i 4 grudnia w Lublinie. Fundacja Impact oraz Warsztaty Kultury zachęcają do zastanowienia się, jak pracować ze współczesną publicznością. O projekcie mówiła w Weekendzie Kulturalnym Agnieszka Wojciechowska, współtwórczyni.
2016-12-02, 20:12
Posłuchaj
– Audience development stawia widza w centrum rozwoju instytucji, organizacji – wyjaśniała Wojciechowska. Podczas warsztatów instytucje kultury przyjrzą się studentom. – Chcemy się zastanowić, czego współcześni młodzi odbiorcy potrzebują, jak wygląda ich codziennie życie i gdzie w nim umieszczać działania kulturalne – mówiła gość.
Organizatorzy będą promować model pracy, który polega na tym, żeby ze swoją publicznością na co dzień być w kontakcie. – W mądry sposób zbierać informacje o oczekiwaniach i potrzebach. Stawać się dla odbiorców organizacjami, które wysyłają sygnał, że chcemy być w tym dialogu – dodała Wojciechowska.
W sobotę, 3 grudnia uczestnicy warsztatów skupią się na poznaniu i projektowaniu. W niedzielę natomiast wypracują język i narzędzia komunikacji.
W drugiej części Weekendu Kulturalnego o czytaniu performatywnym "Czasu Kultury" oraz konkursie na aktorską interpretację monologów Heleny Modrzejewskiej w Teatrze Polskim w Poznaniu mówiła Urszula Kijak – reżyserka. W programie Paulina Kozion zaprezentowała także przegląd zbliżających się premier teatralnych.
REKLAMA
Więcej w całej audycji.
Gospodarzem programu była Maja Kluczyńska.
Polskie Radio 24/ip
Więcej Kultury w Polskim Radiu 24
REKLAMA
__________________
Data emisji: 2.12.2016
Godzina emisji: 18:09
REKLAMA