Konsumenci widzą przyszłość w jasnych barwach

Koniunktura konsumencka w tym roku jest najlepsza w historii. To dobrze wróży gospodarce - pisze "Puls Biznesu".

2016-12-23, 14:41

Konsumenci widzą przyszłość w jasnych barwach
. Foto: Glow Images/East News

Jak czytamy w gazecie, nastroje polskich gospodarstw domowych od blisko dwóch dekad bada Główny Urząd Statystyczny. Grudzień przyniósł nieznaczne pogorszenie koniunktury konsumenckiej w porównaniu z listopadem. Mimo to rok 2016 - jak ocenia "Puls Biznesu" - przejdzie do historii. Po raz pierwszy od blisko 20 lat konsumenci widzący przyszłość domowego budżetu w jasnych barwach wygrali z czarnowidzami.

Optymizmem napawa też ocena sytuacji gospodarczej kraju, bo chociaż pesymiści wciąż są górą, to ich liczebna przewaga stopniała do poziomu najlepszych dla gospodarki lat 2007-08.

abo

Polecane

Wróć do strony głównej